Functionalitati
Travel Office

Travel Office, este noua solutie software pentru gestiunea rezervarilor, clientilor si furnizorilor, contabilitate primara, rapoarte financiare si operationale.
Conceput cu o interfata prietenoasa, intuitiv si usor de folosit, Travel Office va ofera flexibilitate si libertate in administrarea contului dumneavoastra. Avand posibilitatea de a-l configura dupa dorinta si nevoile agentiei, va ofera experienta unui produs custom-made.

Gestiune rezervari

Cu Travel Office puteti intocmi si gestiona cu usurinta rezervari. Crearea, vizualizarea, sau modificarea rezervarile existente este rapida si intuitiva. Se pot administra produse de tip pachet/sejur, bilet de avion/autocar, asigurare, cazare si altele prin ecrane specifice fiecarui tip de produs. Astfel, toate informatiile necesare intocmirii documentului 'informatii precontractuale (bon de comanda)' pot fi introduse: tari/destinatii, perioade, unitati cazare, tipuri de masa, tipuri de camera, detalii turisti/pasageri, rute si orar zboruri/transporturi, pret client, cost furnizor, note etc.

Fisa unei rezervari va permite o vedere de ansamblu oferind toate detaliile si functionalitatile necesare: totaluri si solduri, rest de facturat client/furnizor, info turisti, produse, facturi clienti, facturi furnizori, incasari si plati, istoricul modificarilor si audit, export documente turism (bon de comanda, contractul agentie PF/PJ cu turistii, contract organizator cu turistii, voucher cazare, declaratie GDPR, decont rezervare) si documente fiscale (facturi, chitante, dispozitii, etc.) in format PDF si Word (.docx), trimiterea documentelor prin email direct din aplicatie si multe altele.

detalii rezervare

Gestiune clienti si furnizori

Travel Office va permite sa creati propria baza de date de clienti si furnizori, putand astfel avea acces la rapoarte care sa ilustreze topul furnizorilor sau a clientilor, devenind o unealta eficienta de management si marketing. Totodata, fisa unui client sau furnizor este un instrument important in aflarea informatiilor de care aveti nevoie: istoric rezervari, facturi client/furnizor, istoric modificari si audit, sold-uri, etc.

clienti si furnizori

Documente fiscale

Travel Office are toate functionalitatile de baza ale unui program de facturare. Se pot emite toate documentele necesare in relatia cu clientul: factura fiscala, factura proforma, chitanta, dispozitie de incasare, dispozitie de plata, proces verbal de predare-primire bonuri/tichete. Pentru fiecare tip de document sunt disponibile diferite configurari: multiple serii fiscale in functie de monede sau puncte de lucru, diferite modele si optiuni. Totodata, la fel de simplu este si gestionarea acestora prin: modificari/stornare, anulare/reactivare, stergea ultimului document din serie.
Operatiile non-numerar sunt acoperite prin incasari sau plati prin transfer bancar, compensari, bonuri/tichete vacanta.
In relatia cu furnizorii, Travel Office, va ofera posibilitatea de a incarca facturile furnizor si posibilitatea de a stinge soldul furnizor la nivel de produs in fiecare rezervare. Astfel, este posibil decontul oricarei rezervari si/sau raportul de termene scadente.

documente fiscale

Raportare

Modulul de Rapoarte faciliteaza analiza activitatii agentiei dumneavoastra. Registru de casa, Solduri/ Termene scadente, Pachete proprii, Deconturi rezervari reprezinta rapoarte indispensabile in activitatea unei agentii. Travel Office ofera deasemenea posibilitatea de partitionare/filtrare a partenerilor, rezervarilor, facturilor clienti si furnizori, plati si incasari printr-un modul de mini BI (Business Inteligence) si export in format Excel (.xlsx) sau PDF. In sprijinul eficientizarii si usurarii activitatii, Travel Office ofera posibilitatea efectuarii Raportului pentru Minister automat, si posibilitatea efectuarii exportului documentelor contabile in format PDF sau format pentru WinMentor. Graficele si analizele puse la dispozitie, ofera o viziune clara asupra evolutiei activitatii agentiei.

rapoarte

GDPR si Securitate

Travel Office este construit in baza principiilor GDPR 'Privacy By Design' si 'Privacy By Default' (separarea informatiilor de business de cele personale, normalizarea datelor, acces in functie de rol, vechimea datelor si audit, criptarea informatiilor personale ale persoanelor fizice, turisti, utilizatori, parole, etc.)
Aplicatia si baza de date sunt gazduite si securizate pe serverele Microsoft (Azure) din Europa iar accesul utilizatorilor in aplicatie se face prin internet prin canal criptat (HTTPS).
Aplicatia este pusa la dispozitie sub mai multe nivele de access astfel incat fiecare utilizator are access atat cat este stabilit de administratorul de cont.

GDPR securitate

RO e-Factura

Travel Office este capabil sa exporte facturile emise in aplicatie in formatul XML UBL2.1 acceptat de sistemul national e-Factura.

Cum functioneaza

  • Agentia de turism emite o factura folosind Travel Office
  • In orice moment, agentia de turism poate exporta orice factura emisa in Travel Office in formatul acceptat de sistemul e-Factura (fisier XML cu sintaxa UBL 2.1 care respecta standardele tehnice europene SR EN 16931-1)
  • Agentia de turism depune fisierul exportat din Travel Office in Spatiul Privat Virtual (SPV), folosind instrumentele/aplicatiile puse la dispozitie in mod gratuit de autoritati.
export e-factura

Incearca Travel Office gratuit pentru 30 de zile


Doresc demo
Contul demo nu atrage nici un fel de obligatie financiara.
Aveti access GRATUIT 30 de zile in scop de evaluare si testare.
Datele introduse in contul de demo vor fi sterse la finalul perioadei de evaluare.
whatsapp