Gestiune rezervari
Cu Travel Office puteti intocmi si gestiona cu usurinta rezervari. Crearea, vizualizarea, sau modificarea rezervarile existente este rapida si intuitiva. Se pot administra produse de tip pachet/sejur, bilet de avion/autocar, asigurare, cazare si altele prin ecrane specifice fiecarui tip de produs. Astfel, toate informatiile necesare intocmirii documentului 'informatii precontractuale (bon de comanda)' pot fi introduse: tari/destinatii, perioade, unitati cazare, tipuri de masa, tipuri de camera, detalii turisti/pasageri, rute si orar zboruri/transporturi, pret client, cost furnizor, note etc.
Fisa unei rezervari va permite o vedere de ansamblu oferind toate detaliile si functionalitatile necesare: totaluri si solduri, rest de facturat client/furnizor, info turisti, produse, facturi clienti, facturi furnizori, incasari si plati, istoricul modificarilor si audit, export documente turism (bon de comanda, contractul agentie PF/PJ cu turistii, contract organizator cu turistii, voucher cazare, declaratie GDPR, decont rezervare) si documente fiscale (facturi, chitante, dispozitii, etc.) in format PDF si Word (.docx), trimiterea documentelor prin email direct din aplicatie si multe altele.