Un sistem extrem de intuitiv si usor de folosit
Travel Office este utilizat de catre intreg personalul Z Tour cu foarte mult succes.
Un sistem extrem de intuitiv si usor de folosit, “prietenos” cu utilizatorii, iar comunicarea cu echipa de suport este incredibila. Gasesti la ei ajutor atat pentru rezolvarea problemelor intampinate, cat si sprijin in adaugarea de noi functionalitati de care ai nevoie, iar toate acestea extrem de rapid si usor.
Recomandam cu mare drag serviciile Travel Office!
Ioana Tulai, Z Tour
Travel Office a fost, asa un fel de, Dragoste la prima vedere 😊
Suntem agentia de turism -EXIMTUR - Franciza Constanta , colaborarea noastra incepe in ianuarie 2015 la recomandarea Francizorului , din necesitatea unui sistem de gestionare/facturare/intocmirea tuturor documentelor necesare de profil . Anul 2020 aduce cu el migrarea noastra in noul sistem - TRAVEL OFFICE - iar cu aceasta ocazie doresc sa fac o mica recenzie . Travel Office a fost , asa un fel de , Dragoste la prima vedere :) , foarte frumos structurat , simplu , gandit in detaliu pentru fiecare element din aceasta activitate . Ce imi place foarte tare este ca in Dashboard este vizibil Soldul Clientilor / Furnizorilor , depasit / in termen ceea ce ne ajuta foarte mult pentru o evidenta clara si vizibila in permanenta , intocmirea documentelor catre clienti se face foarte simplu -practic in 5 minute avem emise indiferent de pachet / bilet de avion / cazare / circuit toate documentele necesare . Echipa din spate , este una grozava care ia in considerare si gasesc solutii pentru orice situatie intalnita , intotdeauna am colaborat pentru a imbunatatii produsul iar acest aspect este unul foarte importanta . Nu in ultimul rand doresc sa Multumesc , pentru mesajele Motivationale zilnice ! Chiar imi fac ziua ... !!
Oana Tilinca, EXIMTUR - Franciza Constanta
Travel Office este o evolutie certa si este o consecinta fireasca a maturitatii echipei Tekvo
Echipa ce formeaza azi Tekvo s-a numarat printre furnizorii nostri selectati inca din anul 2012 pentru finalizarea proiectului de digitalizare a activitatii agentiei noastre.
Pe tot parcursul procesului, am beneficiat de asistenta adaptata nevoilor noastre, reprezentantii oferind solutii personalizate, adaptate nevoilor noastre. Mai precis, compania ne-a furnizat aplicatia si impreuna am dezvoltat-o prin adaptarea ei permanenta la specificul activitatii noastre. Travel Office este o evolutie certa si este o consecinta fireasca a maturitatii echipei Tekvo. In ceea ce priveste functionalitatea si usurinta in utilizarea de zi cu zi, acestea sunt la nivelul asteptarilor noastre.
In ceea ce priveste echipa Tekvo, am apreciat cu precadere profesionalismul cu care au coordonat toate etapele proiectului, respectand standardele de calitate si termenele asumate. Asadar, am ales oamenii si am ramas impreuna.
Bogdan Florea, NEXT TOUR BUSINESS